Zápis pro školní rok 2019/2020

Zápis do 1. tříd školního roku 2019/2020 se bude na Základní škole, Jičín, Železnická 460 konat: ve čtvrtek 4. dubna 2019 od 13:00 do 17:00 hod. v pátek 5. dubna 2019 od 13:00 do 15:00 hod. Pokud máte zájem si naši školu prohlédnout, navštívit výuku, poptat se na školní vzdělávací program, srdečně Vás zveme na Den …

Jazykohrátky a flétnička

V tomto školním roce mohou děti navštěvovat kroužek, ve kterém se seznámí s flétnou a zvuky, které umí vydávat s důrazem na správné dýchání a motoriku prstů, základy hudební nauky a naučí se i jednoduché písničky. Vše formou hravé výuky tak, aby děti rozvíjely hudební, rytmické i harmonické cítění.

Olympiáda v anglickém jazyce

Ve čtvrtek 17. 1. 2019 se konalo školní kolo Olympiády v anglickém jazyce v kategorii IA pro žáky 6. a 7. ročníku. Své znalosti poměřilo 18 soutěžících. Všichni předvedli velmi kvalitní výkony jak v poslechu s porozuměním, tak při konverzaci na vylosované téma.

Projekt Laborky

Jednou z priorit na naší škole je kvalitně a moderně vedená výuka. Přírodovědná gramotnost a badatelsky orientovaná výuka pro nás není žádnou neznámou. Kroužek Věda nás baví je toho krásným příkladem. Neusnuli jsme ale na vavřínech. Od 1. 1. 2019 se naše škola připojila k projektu Laborky. Projekt se zaměřuje na kolegiální podporu pedagogů.

Poetické odpoledne

Včera 15. ledna 2019 proběhlo na II. stupni naší školy již tradiční Poetické odpoledne, tedy školní kolo recitační přehlídky. V učebně hudební výchovy vystoupilo dvanáct dětí, devět děvčat a tři chlapci. Porota, kterou tvořily všechny vyučující českého jazyka, vyslechla texty veršované i prozaické, texty humorné i vážné, díla autorů již klasických i těch moderních. Všechny …

Přírodní vědy na Čtyřce

V letošním školním roce se některé děti z 2. až 5. tříd rozhodly navštěvovat nový zájmový kroužek Věda nás baví. Čtyři vyučující Čtyřky (Mgr. Lenka Valnohová, Mgr. Eva Budínská, Mgr. Pavel Horák, Mgr. Tereza Šoltysová) mají za cíl pomocí smysluplného a praktického vyučování vybudovat v dětech pozitivní přístup k různým vědeckým disciplínám a vědě obecně.